MODALITATI DE LIVRARE
-
Download - prin descarcare de pe site, pe baza unui cod de acces furnizat imediat dupa confirmarea platii
- Email - prin email, dupa confirmarea platii
-
Ramburs - prin posta, pe CD sau dischete, plata la primirea coletului
-
Direct - la sediul firmei (vezi Contact)
CUM SE COMANDA ?
Pasul 1: Clientul completeaza comanda pe formularul online (adresa de e-mail a clientului este obligatorie).
-
Comenzile sunt procesate automat de un robot care verifica printre altele si existenta produselor comandate în stoc
-
Robotul trimite automat un e-mail de confirmare prin care anunta clientul daca cererea sa a fost acceptata sau respinsa (vezi si Nota 4). Robotul rezerva automat în stoc produsele comandate, pâna la o data care va fi precizata în confirmare
-
Comenzile sunt prelucrate în ordinea sosirii lor, asa încât o cerere ulterioara nu poate afecta în nici un fel starea procesata anterior (primul venit - primul servit)
- Clientul primeste imediat confirmarea procesarii comenzii însotita de o factura proforma cu contravaloarea produsului solicitat.
Pasul 2: Clientul are un termen de maximum 15 zile pentru a achita contravaloarea produsului si a face confirmarea platii.
-
Daca clientul nu face confirmarea platii pâna la scadenta termenului prevazut, comanda este anulata automat, fara preaviz, iar clientul este obligat sa înceteze orice utilizare a produsului primit, inclusiv în varianta demonstrativa.
Pasul 3: Dupa confirmarea platii, clientul primeste produsul comandat, inclusiv bonusul solicitat, în functie de tipul de livrare solicitat. La primirea comenzii clientul va beneficia de:
- produsul/produsele comandat(e)
- documentatiile complete de utilizare
- licentele cu drepturi de utilizare
- contractul de suport tehnic si/sau mentenenta, daca a fost prevazut.
NOTE:
-
Un produs din categoria «Bonus» poate fi obtinut cu titlul gratuit numai daca a fost comandat de client odata cu un produs principal.
-
Un produs din categoria «Bonus» poate fi achizitionat si contra cost, daca clientul doreste acest lucru, situatie în care acesta are dreptul sa beneficieze gratuit de un alt produs din categoria «Bonus»
-
Costurile produselor sunt cele anuntate pe site la data comenzii. La aceste preturi nu se aplica TVA. In schimb, daca produsele sunt expediate clientilor prin posta si/sau pe suporti externi (CD, dischete etc.) costurile acestor servicii vor fi suportate de catre client.
-
Ne rezervam dreptul de a accepta sau nu o camanda, în limitele disponibilitatilor noastre (vezi « Termeni si Conditii»)
CUM SE FAC PLATILE ?
a) în numerar
Plata se poate face în numerar, prin contravaloarea în lei a pretului serviciului sau produsului (la cursul BNR din data platii), direct la sediul companiei (vezi pagina de «Contact»), în fiecare zi lucratoare (de luni pâna vineri) între orele 10:00 - 19:00.
b) prin transfer bancar
Plata se poate face si în lei la cursul BNR din ziua platii direct în contul companiei InfoRapArt S.R.L. cu nr. IBAN: R080 BRDE 180S V109 5171 1800 - deschis la B.R.D. - GSG, sucursala Galati.
c) prin mandat postal
Plata se poate face si prin mandat postal, de asemenea în lei la cursul BNR din ziua platii, pe adresa din pagina de «Contact».
Nota: Pentru orice alte informatii suplimentare sau neclaritati privind felul în care puteti achizitiona un produs sau un serviciu va rugam sa ne contactati pe adresa noastra de e-mail, telefonic sau direct «Contact».

|